VR Loader forklift Operator Training Simulator Combine

Loader Forklift Simulator hè un strumentu d'insignamentu di simulazione multifunzionale chì integra caricatore è carrettu elevatore.Hè l'ultimu pruduttu sviluppatu da a nostra cumpagnia.U cockpit di u cunduttore di stu pruduttu hà sappiutu assai innuvazione tecnologica è migliione, è hè furnutu cù l'ultime versione "loader forklift" "software di simulazione", stu software furnisce diversi temi di furmazione di travagliu per carrelli elevatori loader, temi ricchi, temi realistichi di operazione è funzioni, è hè u primu equipamentu d'insignamentu selezziunatu per i maiori di l'ingegneria meccanica.

image3

1. U sistema di u software hà dui mudeli di carica cù diversi tunnellati è dui mudelli di carrelli elevatori cù mudelli diffirenti, chì ponu aiutà i trainees à fà a furmazione di simulazione è l'insignamentu di diversi prudutti.2. L'intera macchina hè fatta di stampi di casting di piastra laminata à friddu, cù struttura compatta è bella apparenza.Tuttu u hardware hè assemblatu cù pezzi di macchina reale.U sensoru fotoelettricu d'alta sensibilità hè perfettamente cumminatu cù u sistema microcomputer unicu chip.Hè cumplettamente simulatu cù u principiu di funziunamentu di a macchina reale, è a furmazione di simulazione hè veramente realizata.Effettu di furmazione.

3. I temi di u software copre tutti i temi di u travagliu attuale di u carrettu di caricatore.À u listessu tempu, u sistema di software di carrelli elevatori adotta l'ultime esigenze di valutazione di sistema di ispezione di qualità è tematiche d'identificazione, è hà righjuntu parechji temi di furmazione pratica per aiutà i trainees in diverse cundizioni di travagliu., Risolvi bè i prublemi di furmazione di i trainees.

4. Realize u funziunamentu di furmazione di loaders, carrelli elevatori stand-alone furmazione, valutazione teorica, video insegnamentu, etc., è i prufessori ponu indipindentamente aghjunghje testi teorichi, video recordings, l'insignamentu di l'imaghjini è altri corsi d'insignamentu.

5. U sistema usa un display di cristalli liquidi d'alta definizione di 50 inch.L'imaghjini dopu l'operazione di i trainees sò processati da l'ospiti in esecuzione è trasmessi à u sistema di visualizazione, chì coincide cù l'operazione in tempu reale senza ritardu.

6. Diversi anguli di vista sò stabiliti in u software per facilità à i trainees per osservà l'azzione di u caricatore attraversu diverse anguli di vista, chì conduce à a migliurà di e cumpetenze operative di i trainees.Cum'è: perspettiva di terza persona, perspettiva di cabina, angolo di sopra, etc.;è pò esse vistu in una vista completa di 360 gradi attraversu u joystick di l'angolo di vista.

7. U software pò stabilisce paràmetri per u cuntenutu di furmazione di u caricatore è u forklift, cum'è u tempu di furmazione, u mudellu di l'equipaggiu, i bisogni di u sughjettu, u tipu di furmazione, etc.

8 A finestra di visualizazione di i paràmetri di u statu di a macchina attuale, pudete osservà i diversi paràmetri è cambiamenti di statutu di a macchina, cum'è: pressione di l'oliu, temperatura di l'oliu, voltage, temperatura di l'acqua, etc. macchina vera.

9. Funzioni ausiliarii: un bisognu à avè i buttoni di funzione, a funzione di visualizazione di u statutu in tempu reale di a mappa in miniatura;b pò mudificà indipindentamente u cuntenutu prompt di l'operazione di sicurezza in u sughjettu;c promptà a postura curretta di a macchina durante u funziunamentu.Loader Forklift Simulator

10. Loader forklift simulator, software cuncepitu secondu u schema di valutazione di l'equipaggiu speciale naziunale, cumprese 27 temi di carrelli elevatori è 13 temi di caricatore, è cunducendu furmazione, valutazione è valutazione per i trainees operanti.

image1

11. Per cambià trà e diverse dispusitivi di travagliu, u caricatore di legnu è a furmazione di carica hè necessariu, è u forklift pò aghjustà a larghezza di a forchetta.Loader Forklift Simulator

image2

Tempu di Postu: Dec-30-2021