Dispositivo d'insignamentu di simulazione di l'equipaggiu di l'ingegneria è di a machina minera

U software di simulatore adopta un mudellu digitale multi-gradu di libertà per realizà a simulazione realistica di varii movimenti di rotazione, camminata è allentamento di pala è bulldozer di a macchina, è cooperanu cù caricatori, escavatori è altre equipaghji per riproduce veramente a custruzzione nantu à a macchina. situ.I temi di furmazione di software sò operati in cunfurmità cù quattru modi: furmazione basica, operazione di valutazione, travagliu cullaburazione è studiu teoricu.

Macchinari di custruzzione, machini minieri, pruduzzione di u focu

1) I temi di furmazione basica includenu:1. Pratica di marchja 2. Spinta di mattoni 3. Travagliu di sonnu 4. Riempimentu di fossi 5. Travagliu di tornu 6. Livellamentu di u tarrenu 7. Eliminazione di ostaculi 8. Riparazione di pendii 9. Muvimenti vioti 10. Libertà Moduli funziunali cum’è l’operazioni di u travagliu.

2) Modu di funziunamentu cooperativu:1. Corsa di terra (pulizia di a strada) 2. Riparazione di u terremotu 3. Dragu di u lavu di barriera 4. Dragu di flussu di roccia di fangu 5. Soccorso di catastrofi di neve

3) U studiu teoricu include:

a).Documenti teorichi: cumpresi i ducumenti teorichi nantu à a sicurezza di bulldozer, u funziunamentu, u mantenimentu, etc., ritratti ricchi è detallati è descrizzioni di testu risolve i difetti di a mancanza di cunniscenze teoriche in e scole di furmazione in l'insignamentu!

b) Video d'insegnamentu: Cù sta funzione, pudete ghjucà diverse cunniscenze di sicurezza, mantenimentu, funziunamentu è altri video d'insignamentu di u funziunamentu di a machina di custruzzione, è furnisce à i studienti pratichi è standardizati pratichi di funziunamentu di a macchina reale!

c) Valutazione teorica: E dumande di teste standardizzate sò state compilate nantu à u prugramma di educazione è a furmazione di sicurezza è i libri di testu, è e dumande di teste ponu esse aghjuntu indipindente.

image1

2. U software di simulazione furnisce dui mudelli 3D di diversi tipi (tipu di pista è tipu di pneumatici) per i studienti per sceglie è praticà.

A realizazione di un simulatore permette à i studienti di praticà diversi tipi di metudi di funziunamentu di a macchina, furnisce un cuntenutu di furmazione, è stabilisce una basa operativa solida per i futuri stage di graduazione.

3. Realize veru effetti visuale 3D attraversu lunette VR.

U software coopera cù i vetri VR per realizà a funzione di l'effettu 3D, chì migliurà l'interessu di i studienti per l'apprendimentu è l'effettu di l'operazione.

4. Real-tempu sistema di valutazione

Dopu chì i studienti anu operatu ogni tema in u software, u sistema ghjudicherà se i studienti sò qualificati secondu u so tempu di cumpiimentu è i punteggi rimanenti, in modu chì i studienti è i prufessori ponu capisce l'effettu di l'apprendimentu è aghjustà l'insignamentu in u tempu, è trasmette. à u maestru attraversu a LAN per u almacenamentu o Stampa.

5. Disegnu persunalizatu per e scole

Dopu chì u strumentu d'insignamentu hè iniziatu, mostrarà u nome di a scola cum'è "Benvenutu à u XXX College Vocational and Technical College"!

6. Altre funzioni di u software

U software hà ancu funzioni cunnesse chì altri software simili ùn anu micca, cum'è: mappa panoramica hè aduprata per mustrà a pusizione di tutti l'equipaggiu in a scena, diversi indicatori luminosi di alarme, nome di l'operatore di l'equipaggiu, ricordu di u tempu di operazione, ricordu di operazione d'errore, etc., Per mezu di a putente funzione di software cumminata cù u sistema di cuntrollu di hardware, in modu di realizà u rolu indispensabile di u simulatore in tuttu u prucessu di furmazione di a scola.

image6

2.2 Parte hardware

U hardware di l'equipaggiu hè custituitu da a basa di l'equipaggiu, cockpit, sedile di l'equipaggiu, sistema di PC, display visuale, barra di cuntrollu di sterzo, lettore di carte IC, joystick di vista di 360 gradi, pedale di frenu, pedale di decelerazione, barra di cuntrollu di ripper, sistema di raccolta di dati è diversi buttoni di funzione. , etc. L'equipaggiu adopra i stessi parti di u funziunamentu cum'è a macchina vera, è a sensazione di u funziunamentu realisticu face a so funzione di u funziunamentu è u sensu di u funziunamentu cumpletamente coherente cù a macchina vera.Diversi cumpunenti di u funziunamentu impurtanti sò intrudutti cusì:

Pedali di frenu / decelerazione sinistra è diritta:U disignu originale di u pedale di frenu hè aduttatu, sincronizatu cù u layout di l'equipaggiu originale, è l'azzione di u frenu hè perfettamente cunnessu cù u software per ottene l'effettu di operazione più realistu.

Leva di cuntrollu di carburante:usatu per cuntrullà a vitezza di u mutore

E putenza di pruduzzioni.Posizione L-idle, posizione H-alta velocità.Aduprate parti di l'acceleratore di a macchina reale per l'assemblea è a produzzione, realizate u cambiamentu di velocità lineale di l'acceleratore, per assicurà chì i stagianti si sentenu esattamente uguali à a macchina reale, è capisce a somiglianza cù a macchina reale!

image2

Tempu di Postu: Dec-30-2021