Simulatore di escavatore multifunzionale à tre gradi di libertà

U mudellu d'insignamentu di salvezza d'urgenza di l'escavatore à bracciu longu hè un pruduttu sviluppatu basatu annantu à u prugramma di furmazione di l'excavatore à bracciu longu è i standard di l'industria di simulatori di guida.

Stu equipamentu ùn appartene micca à u tipu di ghjocu.Hè realizatu utilizendu u principiu di u funziunamentu di l'escavatore à bracciu longu, utilizendu u hardware di u funziunamentu simili à a macchina reale è u software di u funziunamentu di u simulatore di l'escavatore à bracciu longu.Hè un equipamentu d'insignamentu per a scola di furmazione di guida di macchine di custruzzione.

Simulatori di furmazione è valutazione di l'escavatori à bracciu longuspessu dà à i trainees una sperienza immersiva, imitando l'operazioni di u mondu reale, è sò prudutti chì si adattanu à u mercatu di furmazione mudernu è à i cuncetti di furmazione.

image1

Dettagli di cunfigurazione: funzioni è caratteristiche di u produttu:

1) Risolvi i prublemi di a scola

Attualmente, e scole di furmazione domestiche di a custruzzione di a custruzzione sò generalmente prublemi cum'è u tempu insufficiente nantu à a macchina causata da un gran numaru di trainees è menu machini di furmazione.L'aumentu di i ligami di furmazione di u funziunamentu di simulazione ùn hè micca solu allargà u tempu di l'apprendista nantu à a macchina, ma risolve ancu u prublema di a mancanza di machini di furmazione è u pocu tempu nantu à a macchina.È u cunflittu trà a scola è i studienti.

2) Migliurà a qualità di l'insignamentu

U sistema coopera cù u sonu, l'imaghjini, l'animazione è l'equipaggiu visuale interattivu per furmà i studienti per ammaistrà diverse cumpetenze operative è tecniche di escavatori prima di operare a macchina vera.Operandu più di 20 prughjetti di furmazione realistichi di l'escavatore, u tempu di furmazione hè allargatu, cumpensendu cusì i difetti di u tempu di furmazione di a macchina reale è altri difetti, ghjunghje à u scopu di praticà rende perfetta è migliurà l'efficienza di furmazione.

3) Risparmio di costu

Mentre migliurà a qualità di l'insignamentu, l'instrumentu di furmazione di simulazione salva in modu efficace u tempu di furmazione nantu à a macchina reale.(U costu di furmazione di un strumentu d'insignamentu di furmazione di simulazione hè solu 1 yuan / ora, risparmiendu cusì enormi spese d'insignamentu per a scola).

4) Aumentà a sicurità

I trainees ùn portanu micca accidenti è risichi à a macchina, elli stessi, o a pruprietà di a scola durante a furmazione.

5) Training flexible

A furmazione pò esse realizatu in u ghjornu o in i ghjorni piovosi, è u tempu di furmazione pò esse aghjustatu in modu flexibule secondu a situazione di a scola per risolve l'inconvenimentu di l'insignamentu causatu da i prublemi climatichi.

6) persunalizazione persunalizata

U software è u hardware di u simulatore pò esse mudificatu è persunalizatu per una tarifa secondu i bisogni di i clienti.

Chjave di accensione, joystick, pedale di marchja, serratura di sicurezza idraulica, interruttore rottu, cuntrollu di l'acceleratore, interruttore di membrana, cunsola di cunnessione, pannellu di cuntrollu di acquisizione di signali, computer, display à cristalli liquidi, cuntrollu ausiliariu (OK, uscita), etc.


Tempu di Postu: Dec-30-2021