Simulatore di carrelli elevatori immersivi VR

U fabricatore di equipaghji per l'insegnamentu di u simulatore di carrelli elevatori hè un simulatore di simulazione sviluppatu da a cumpagnia in cunfurmità cù e norme operative (DL / T5262-2010) formulate da u Cumitatu Naziunale di Norme di Conservazione di l'Idroelettrica è di l'Acqua.U sistema hè dotatu di un sistema di gestione di valutazione di a carta IC per fà valutazioni di l'insignamentu per i trainees, è a cabina di guidare Un gran numaru di migliure tecniche sò state fatte è u "software di simulazione" hè equipatu.Stu software furnisce diversi temi di furmazione di operazione meccanica.À u listessu tempu, si pò rializà u funziunamentu cullaburatori di excavators, loaders, è bulldozers in a stessa scena.I temi sò ricchi è realistichi.Funzione, cum'è un equipamentu d'insignamentu di l'ingegneria meccanica.Dopu à i sforzi incessanti di a squadra di R&D, u simulatore pò avà ottene e seguenti funzioni:

1. Realize funziunamentu di furmazione cum'è furmazione stand-alone, valutazione cullaburazione, valutazione tiurìa, video insegnamentu, etc., è i prufessori ponu indipindentamenti aghjunghje classifiche di insignamentu cum'è carte di prova di teoria, arregistramentu video, è l'imaghjini d'insignamentu.

2. Realizà a coordinazione multi-machine di parechje equipaghji in a reta di l'area lucale;i prufessori ponu stallà una stanza di travagliu cullaburazione per dirighjenu parechje equipaghji per furmà una squadra di custruzzione in cullaburazione, per pudè compie operazioni di custruzzione cumuni o indipendenti in a stessa scena di custruzzione cumplessa.

image0

3. Fornitu di u sistema di gestione di l'operatore di l'equipaggiu speciale, chì pò inserisce indipindentamente diverse informazioni di i trainees è arregistrà è archiviu per mezu di a carta IC, chì hè cunvene per a gestione di l'insignamentu.

4. Diversi anguli di vista sò stabiliti in u software per facilità à i trainees per osservà l'azzioni di u simulatore attraversu diverse anguli di vista, chì conduce à a migliurà di e cumpetenze operative di i trainees.Cum'è: perspettiva di terza persona, perspettiva di cabina, angolo di sopra, etc.;è pò esse vistu in una vista completa di 360 gradi attraversu u joystick di l'angolo di vista.

5. U software pò stabilisce paràmetri per u cuntenutu di furmazione di a machina, cum'è u tempu di furmazione, u numeru di equipaggiu di cullaburazione, u travagliu, u tipu di furmazione, etc.

image3

6. A finestra di visualizazione di i paràmetri di u statu di a macchina attuale, pudete osservà i diversi parametri è cambiamenti di statutu di a macchina, cum'è: pressione d'oliu, temperatura di l'oliu, voltage, temperatura di l'acqua, etc. a vera macchina.

7. Funzioni Auxiliary: a hà a funzione di visualizazione di u statutu in tempu reale di u bulldozer, ripper, buttone funzione, è mappa miniatura;b pò mudificà indipindentamente u cuntenutu prompt di l'operazione di sicurezza in u sughjettu;c induce a postura curretta di a macchina durante u funziunamentu.

8. U prugrammu cuntene 2 sfarenti tippi di mudelli bulldozer di diverse marche per i studienti à sceglie è praticà.

9. Fornitu di una piattaforma di cullaburazione di u travagliu maestru di gestione di rializà funzioni di gestione di l'infurmazioni.L'infurmazione di l'identità, l'infurmazioni di furmazione è i risultati di valutazione di tutti i studienti in a reta di l'area lucale sò riassunti in u sistema di gestione di i prufessori, in modu chì i prufessori ponu sintetizà, analizà, interpellate è stampate diversi tipi di informazioni.

image4

Tempu di Postu: Dec-30-2021